سردساز
سردساز

خريد ضد لك مناسب انواع پوست

ضد لك

پوست انسان همواره در معرض آسيب‌هاي گوناگون قرار دارد. برخي از اين آسيب‌ها يك‌دستي رنگ پوست را از بين برده و لكه‌هايي را بر روي آن ايجاد مي‌كنند. اشعه خورشيد، بارداري، جوش، پيري و مشكلات هورموني از جمله مواردي هستند كه باعث ايجاد لك بر روي پوست صورت و ديگر نقاط بدن مي‎شوند. راه‌هاي مختلفي براي از بين بردن اين لك‌ها وجود دارد كه يكي از آن‌ها استفاده از كرم‌هاي ضد لك مي‌باشد. اگر به طور دوره‌اي و منظم از اين كرم‌ها استفاده كنيد، مي‌توانيد لك‌هاي روي پوست را به مرور زمان كم‌رنگ يا حتي محو كنيد. در اين بخش اطلاعاتي در مورد ضد لك در اختيارتان قرار داده و بهترين نوع آن‌ها را معرفي مي‌كنيم.

 

كرم ضد لك و روشن كننده

پوست صاف و روشن تاثير بسيار زيادي بر روي زيبايي انسان دارد. پوست انسان در دوران زندگي در معرض آسيب‌هاي گوناگوني قرار مي‌گيرد و به مرور زمان در اثر مواردي چون افزايش سن، پيري پوست، بارداري،  مصرف داروهاي هورموني، انواع بيماري‎هاي پوستي و … دچار لك و تيرگي مي‌گردد. اين لك‌ها معمولا به رنگ‌هاي قهوه‌اي و قرمز هستند و زيبايي پوست را تحت تاثير قرار مي‌دهند.

يكي از مواردي كه براي از بين بردن لكه‌هاي صورت و محو كردن آن‌ها پيشنهاد مي‌شود، استفاده از كرم‌هاي ضد لك مي‌باشد. برندهاي آرايشي متعددي در دنيا وجود دارند كه انواع كرم‌هاي ضد لك را متناسب با پوست‌هاي مختلف به بازار عرضه كرده‌اند. اين كرم‌ها شامل ويتامين C و تركيبات هيدروكينون بوده  و به مرور زمان رنگ پوست را به حالت اوليه خود برمي‌گردانند و حتي يك تا دو درجه روشن‌تر مي‌كنند. برخي از كرم‌هاي ضد لك علاوه بر ويتامين، داراي آنتي‌اكسيدان هستند و خاصيت لايه‌برداري و آب‌رساني نيز دارند.

 

خريد ضد لك

براي خريد ضد لك بايد انواع آن را بشناسيد و نكاتي را مدنظر قرار دهيد. همان‌طور كه در بالا اشاره كرديم، تعدادي از ضد لك‌ها خاصيت روشن‌كنندگي دارند و پوست را يك تا دو درجه روشن‌تر مي‌كنند. ميزان ويتامين‌ها و مواد بكار رفته در ضد لك نيز بسيار مهم است. برخي از ضد لك‌ها بسيار قوي هستند و ممكن است استفاده از آن اثر معكوس بر روي پوست داشته باشد. به اين معني كه باعث سوختگي پوست شود يا لكه‌هاي موجود را تشديد نمايد.  بنابراين، ساختار كرم‌هاي ضد لك اهميت بسياري داشته و بايد متناسب با نوع پوست انتخاب شود. قبل از اين‌كه خريد ضد لك را انجام دهيد، بهتر است پوست خود را بشناسيد و بهترين گزينه را براي اين كار انتخاب نماييد. پيشنهاد مي‌كنيم در مورد آن با پزشك خود مشورت كنيد و خريد را با توجه به نظر او انجام دهيد تا نتيجه دلخواه را دريافت نماييد.

 

بهترين كرم ضد لك بدون بازگشت

يكي از مشكلاتي كه برخي از افراد با آن درگير هستند، بازگشت لك‌ها بر روي پوست مي‌باشد. فرد در مدت زمان مشخص از كرم ضد لك استفاده مي‌كند و پس از اتمام دوره درمان آن را كنار مي‌گذارد. آن‌گاه پس از مدتي متوجه برگشت لك‌هاي روي پوست مي‌گردد. بازگشت لك دلايلي دارد. گاهي اوقات علت بازگشت مشكلات كبدي يا هورموني مي‌باشد. در اين موارد معمولا يك ماه طول مي‌كشد تا لك دوباره بر روي پوست پديدار شود.

در اين صورت فرد دچار مشكلات داخلي بوده و بايد براي درمان به پزشك مراجعه نمايد. اگر لك‌هاي روي پوست در طول يك هفته بازگردد، مشكل از كرم ضد لك مي‌باشد.  برخي از كرم‌هاي ضد لك موجود در بازار حاوي ماده‌اي شيميايي با نام هيدروكينون هستند. اين كرم‌ها تا زماني لك‌ها را محو مي‌كنند كه فرد از كرم استفاده مي‌كند. در صورتي كه مصرف كرم قطع شود و ماده  هيدروكينون به پوست نرسد، لكه‌ها در طي 3 تا 7 روز مجددا برمي‌گردند. بنابراين، اگر به دنبال رفع هميشگي لك‌هاي پوست هستيد،  كرم ضد لك حاوي هيدروكينون را خريداي نكنيد.

 

بهترين كرم آبرسان ضد لك صورت

بهترين ضد لك كرمي است كه خاصيت آنتي‌اكسيداني دارد. آنتي‌اكسيدان از پوست در مقابل راديكال‌هاي آزاد محافظت مي‌كند. علاوه بر اين، كرم بايد داراي خاصيت مرطوب‌كنندگي بوده و آب‌رساني مناسب را نيز براي پوست انجام دهد. اين گزينه در مورد پوست‌هاي خشك از اهميت بالاتري برخوردار مي‌باشد. پوست‌هاي خشك بسيار حساس هستند و در مقابل مواد آرايشي و بهداشتي نامناسب دچار خارش و سوزش مي‌شوند. از اين رو، اگر داراي پوستي خشك هستيد، براي خريد ضد لك دقت بيشتري داشته باشيد و به ميزان آب‌رساني آن توجه كنيد. بهترين كرم آبرسان ضد لك صورت معمولا ساختاري روغني دارد و علاوه بر خواص ضد لك، ميزان چربي و آب موردنياز پوست را نيز تامين مي‌كند.

 

بهترين كرم ضد لك گياهي خارجي

ضد لك‌هاي موجود در بازار داراي تركيبات متفاوتي چون ويتامين سي، هيدروكينون، كوجيك اسيد، عصاره سويا و آزالئيك اسيد هستند. ويتامين سي موجود در ضد لك مانند يك آنتي‌اكسيدان موضعي عمل مي‌كند و راديكال‌هاي آزاد را از پوست دور مي‌كند. هيدروكينون باعث كاهش توليد ملانين مي‌گردد. ملانين نوعي اسيد آمينه است كه رنگدانه‌هاي قهوه‌اي يا سياه را توليد مي‌كند.

كوجيك اسيد عملكردي شبيه به هيدروكينون دارد و كرم حاوي آن به افرادي كه به هيدروكينون حساسيت دارند، پيشنهاد مي‌گردد. عصاره سويا متفاوت با هيدروكينون و  اسيدكوجيك عمل مي‌كند و به جاي كاهش ملانين، مانع رسيدن آن‌ها به سطح پوست مي‌شود. آزالئيك اسيد خاصيت ضدباكتري دارد و به افرادي كه به كرم‌هاي ضد لك قوي حساسيت دارند، پيشنهاد مي‌گردد. سيستئامين به عنوان ضد لك عمل كرده و آلئوزين نيز باعث كاهش توليد ملانين مي‌شود. همان‌طور كه ديديد، ضد لك‌ها تركيبات متنوعي دارند و برخي از آن‌ها نيز حساسيت‌زا هستند.

استفاده نادرست از اين كرم‌ها گاهي اوقات باعث تحريك پوست شده و ممكن است وضعيت را از آن‌چه كه هست، بدتر كند. بنابراين قبل از خريد ضد لك حتما تركيبات آن را مورد بررسي قرار دهيد و آن را متناسب با پوست خود خريداري نماييد. فيس دوكس (Facedoux)، كي فايو (K5)، آيسيس فارما (Isis Pharma)، اورين بيوتك (Evrin Biotech) و فيداوت (Fade Out)، از جمله  بهترين كرم ضد لك گياهي خارجي هستند كه مي‌توانيد در ليست انتخاب‌هاي خود قرار دهيد. البته توصيه مي‌كنيم قبل از خريد حتما به پزشك مراجعه نموده و با او مشورت كنيد.

 

بهترين كرم ضد لك آمريكايي

اگر به دنبال برندهاي كرم ضد لك آمريكايي هستيد، مي‌توانيد سه ضد لك دي اوردينري (The ordinary)، فور اور بلوم (Forever Bloom) و پالمرز (Palmers) را در بازار ايران پيدا كنيد. روشن‌كننده و ضد لك دي اوردينري سرشار از مواد معدني و مغذي بوده و با كلاژن سازي به ترميم سلول‌هاي پوستي مي‌پردازد. فور اور بلوم يك ضد لك قوي حاوي هيدروكينون است كه براي درمان انواع لك‌هاي بارداري، كك و مك، جوش صورت و … مورد استفاده قرار مي‌گيرد. پالمرز علاوه بر روشن‌كنندگي، خواص مرطوب‌كنندگي نيز دارد و به عنوان يك كرم روزانه قابل استفاده مي‌باشد. پالمرز كنترل چربي روي پوست را نيز انجام مي‌دهد. به همين دليل براي افراد با پوست چرب پيشنهاد مي‌گردد.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۵۶:۴۹ ] [ سردساز ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی