سردساز
سردساز

انواع ماسك صورت مناسب پوست خشك و چرب با تخفيف

ماسك صورت

 ماسك ذغالي هدي بيوتي 

70,000 تومان
 افزودن به سبد خريد

استيك ماسك جادويي تميز كننده عميق پوست

60,000 تومان – 95,000 تومان

ماسك حباب ورقه اي images

14,000 تومان
 افزودن به سبد خريد

ماسك زير چشم خاويار آيچون بيوتي

100,000 تومان
 افزودن به سبد خريد

ماسك صورت پاپايا آيچون بيوتي

14,000 تومان
 افزودن به سبد خريد

ماسك صورت خيار آيچون بيوتي

14,000 تومان
 افزودن به سبد خريد

ماسك صورت روغن آرگان ايچون بيتوتي

14,000 تومان
 افزودن به سبد خريد

ماسك صورت طلا كاريته

75,000 تومان
 افزودن به سبد خريد

ماسك صورت مرطوب كننده، ضد جوش و آكنه بيوآكوا

14,000 تومان
 افزودن به سبد خريد

ماسك ورقه اي پرتقال ويتامين سي بيواكوا

14,000 تومان
 افزودن به سبد خريد

ماسك ورقه اي صورت آلوئه ورا هدي بيوتي

15,000 تومان 14,000 تومان
 افزودن به سبد خريد

ماسك ويتامين سي هدي بيوتي

15,000 تومان 14,000 تومان
 افزودن به سبد خريد

ماسك صورت چيست

ماسك صورت، يكي از بهترين راهكارها براي داشتن پوستي شاداب و زيبا، استفاده از ماسك صورت مي‌باشد. پوست انسان به سه دسته معمولي، خشك و چرب تقسيم مي‌شود و براي هريك از اين پوست‌ها نيز ماسك مخصوص وجود دارد. به غير از نوع پوست، محتويات داخل ماسك نيز بسيار مهم است و بايد متناسب با نياز پوست انتخاب شود. به عنوان مثال اگر از جوش‌هاي زياد صورت خسته شده‌ايد و قصد برطرف كردن اين مشكل را داريد، بايد از  ماسك صورت براي جوش استفاده نماييد.

ماسك ضد كك و مك، ماسك صورت آبرسان، ماسك ضد چين‌ و چروك و … انواع مختلف ماسك‌ صورت هستند كه براي هدفي خاص طراحي شده‌اند. در ادامه اين مطلب با ما همراه باشيد تا با انواع ماسك صورت آشنا شويد و اطلاعاتي در مورد هريك از آن‌ها به دست آوريد.

خريد ماسك صورت

همان‌طور كه در بالا اشاره كرديم، ماسك‌ صورت در انواع مختلف و براي اهداف متفاوتي توليد مي‌شود. قبل از اين‌كه خريد ماسك صورت را انجام دهيد بايد با پوست خود آشنايي داشته باشيد و بدانيد ماسك را براي چه كاري مي‌خواهيد. علاوه بر اين، برند توليدكننده ماسك نيز بسيار مهم است. بهتر است با افراد متخصص در اين زمينه مشورت نماييد و نظر افرادي كه از ماسك موردنظر شما استفاده كرده‌اند را جويا شويد تا خريد ماسك صورت را با آگاهي كامل انجام دهيد و انتخابي درست و دقيق داشته باشيد.  به اين نكته توجه داشته باشيد كه خريد ماسك صورت نامناسب نه تنها شادابي و سلامت پوست را براي شما به ارمغان نمي‌آورد، بلكه ممكن است آسيب بيشتري را نيز به پوست وارد كند.

ماسك صورت براي جوش

جوش صورت يكي از مشكلاتي است كه بسياري از افراد، خصوصا در سن نوجواني و جواني با آن درگير هستند. اين جوش‌ها گاهي اوقات بسيار زياد مي‌شوند تا جايي كه حس بدي را در فرد ايجاد كرده و او را با مسائلي چون عدم اعتماد بنفس مواجه مي‎كنند. راهكارهاي مختلفي براي مراقبت از پوست و جلوگيري از جوش صورت پيشنهاد مي‌شود. رژيم غذايي مناسب، استفاده از پاك‌كننده‌هاي پوستي و … تاثير بسيار زيادي بر روي پوست داشته و از ايجاد جوش‌ بر روي صورت پيشگيري مي‌كند.

يكي از مهم‌ترين و البته سريع‌ترين راه‌ها براي جلوگيري از جوش، استفاده از ماسك‌‌ صورت مي‎باشد. ماسك‌هاي مخصوص جوش داراي خواص ضدالتهابي و ضدعفوني كننده بوده و آلودگي‌ها و چربي‌ها را از عمق پوست خارج مي‌كنند و از اين طريق پاكسازي منافذ پوست را انجام مي‌دهند. پاكسازي عمقي پوست مانع از رشد ميكروب‌ها شده و در جلوگيري از آكنه بسيار موثر است.

خريد ماسك صورت براي پوست چرب

پوست چرب يكي از مهم‌ترين علل ايجاد آكنه است. غددي كه در زير پوست وجود دارند ماده‌اي چرب با نام سبوم توليد مي‏كنند. سبوم باعث حفظ رطوبت شده و پوست را از خشكي و دهيدراته شدن نجات مي‌دهد. مشكل از جايي شروع مي‌شود كه سبوم بيش از اندازه توليد شود و باعث چربي بيش از حد پوست گردد.  چربي زياد منافذ پوست را مسدود كرده و بستر را براي توليد باكتري فراهم مي‏كند. استفاده از ماسك صورت براي پوست چرب، مانند يك لايه‌بردار عمل مي‌كند و با پاكسازي منافذ، باعث كنترل چربي پوست مي‌گردد.

ماسك صورت آبرسان

دهيدراته شدن پوست از مهم‌ترين موارد ايجاد مشكلات پوستي است. دهيدراته يا به عبارت ساده‌تر كم‌آبي پوست باعث از بين رفتن شادابي و طراوت پوست شده و آسيب زيادي را به آن وارد مي‎كند. براي جلوگيري از اين مشكل توصيه مي‌شود در طول روز آب كافي مصرف كنيد و اگر به مدت طولاني در معرض نور آفتاب قرار داريد،  حتما از كرم‌هاي آبرسان براي ايجاد رطوبت بر روي پوست خود استفاده نماييد. استفاده از ماسك صورت آبرسان نيز تاثير بسيار بالايي بر روي هيدراته كردن پوست داشته و از آسيب به آن جلوگيري مي‎كند. اين ماسك‌ها خاصيت مرطوب‌كنندگي و نرم‌كنندگي دارند و كار تغذيه پوست را نيز انجام مي‌دهند.

خريد ماسك صورت آبرسان

همان‌طور كه گفتيم، آبرساني يكي از مهم‌ترين موارد حفظ سلامتي و شادابي پوست است. راه‌هاي زيادي براي هيدراته كردن پوست وجود دارد كه ساده‌ترين آن‌ها استفاده از ماسك صورت آبرسان مي‌باشد. ماسك آبرسان براي تمامي پوست‌ها مناسب بوده و حساسيتي ايجاد نمي‌كند.

اين ماسك‌ها با رفع خشكي و تغذيه پوست از آن محافظت كرده و از اين طريق از بروز چين و چروك‌ها نيز جلوگيري مي‌كنند. دستورات خانگي متعددي براي درست كردن ماسك صورت آبرسان وجود دارد كه با توجه به نوع پوست از انواع ميوه، روغن و … در آن‌ها استفاده مي‌شود. مي‌توانيد اين ماسك‌ها را خودتان در خانه نيز تهيه نماييد، اما اگر فرصت كافي براي انجام اين كار نداريد، پيشنهاد مي‌كنيم ماسك صورت آبرسان را خريداري كرده و به طور منظم استفاده كنيد.

پيشنهاد سايت:چگونه رنگ پوست خود را روشن تر نشان بديم؟

ماسك صورت پارچه‌اي

ماسك‌ها در انواع مختلف كرمي، پودري، خميري، ورقه‌اي و … توليد مي‌شوند. ماسك‌هاي ورقه‌اي، نوعي ماسك يك‌بارمصرف هستند كه از كاغذ يا پارچه ساخته مي‌شوند. در اين نوع ماسك‌ها پارچه در مواد مغذي خيسانده شده و بر روي پوست قرار مي‎گيرد. مواد مورداستفاده خواص مختلفي دارند و بخشي از مشكلات پوستي را رفع مي‎كنند. ماسك صورت پارچه‌اي مدت زمان مشخصي بر روي پوست مي‌ماند تا مواد تشكيل دهنده آن كاملا جذب پوست شود.

خريد ماسك صورت ورقه‌اي

ماسك صورت ورقه‌اي يكي از موثرترين روش‌هاي مراقبتي است كه مزاياي بسياري براي پوست دارد. براي خريد ماسك صورت ورقه‌اي ابتدا بايد شناخت كافي در مورد پوست خود داشته باشيد و ماسك را نيز با توجه به محتويات داخل آن انتخاب نماييد تا نتيجه بهتري را دريافت كنيد.

محتويات داخل ماسك بايد با نياز صورت شما تناسب داشته و مشكلات موجود را برطرف نمايد. ماسك ورقه‌اي دور چشم براي رفع مشكلات چشمي چون چين و چروك‌هاي ظريف دور چشم، پف چشم، افتادگي پوست، تيرگي و … مورد استفاده قرار مي‌گيرد و براي رفع خشكي لب نيز از ماسك ورقه‌اي لب استفاده مي‌شود.  براي اين‌كه بهترين انتخاب را داشته باشيد، بهتر است با يك متخصص مشورت نماييد و از تجربيات و راهنمايي‌هاي او استفاده كنيد.

خريد ماسك صورت كره‌اي

كره‌اي ها از جمله پرطرفدارترين مصرف‌كنندگان ماسك‌هاي صورت و البته توليدكنندگان حرفه‌اي ماسك نيز هستند. آن‌ها از ماسك صورت براي آرامش و تغذيه پوستشان استفاده مي‌كنند. ماسك صورت كره‌اي شامل مدل‌هاي مختلفي چون ماسك‌هاي ورقه‌اي، كرمي و ژلي مي‌باشند كه هركدام از آن‌ها ويژگي و خواص خود را دارند.

ماسك‌هاي ورقه‌اي كره‌اي از جمله محبوب‌ترين ماسك‌ها در بين مردم كره هستند كه روزانه يك تا دو بار مورد استفاده قرار مي‌گيرند. خريد ماسك صورت كره‌اي به شفاف‌سازي پوست، تنظيم رطوبت، روشن كردن پوست و … كمك كرده و پوستي سالم و شاداب را برايتان به ارمغان مي‌آورد.

پيشنهاد  سايت :اسكراب چيست و چگونه بايد آن را انجام داد؟

خريد ماسك صورت نقابي

ماسك صورت نقابي در واقع همان ماسك ورقه‌ايست كه شكلي شبيه به نقاب دارد و كل پوست صورت را پوشش مي‎دهد. اين نوع ماسك از جنس كاغذ و پارچه بوده و به راحتي بر روي پوست قرار مي‌گيرد و تمامي قسمت‌هاي صورت به غير از چشم‌ها، بيني و لب را مي‌پوشاند.

ماسك صورت نقابي در بسته‌بندي‌هاي كوچك توليد مي‌شود و هيچ محدوديتي در استفاده از آن وجود ندارد. از اين رو، بسيار پرطرفدار بوده و مورد استقبال قرار مي‌گيرد. براي خريد ماسك صورت نقابي حتما با يك كارشناس مشورت كنيد و ماسك را متناسب با پوست خود تهيه نماييد. براي دريافت نتيجه بهتر و مشكلات احتمالي، دستور‌العمل مصرف ماسك را با دقت مطالعه نماييد.

شايد اين محصولات را دوست داشته باشيد

ماسك ورقه اي پرتقال ويتامين سي بيواكوا
ماسك حباب ورقه اي images
كرم مرطوب كننده بيواكوا
ماسك صورت ضد جوش و آكنه بيوآكوا
ماسك ورقه اي پرتقال هدي بيوتي
ماسك ورقه اي صورت آلوئه ورا هدي بيوتي
براش ماسك سيليكوني دو طرفه
براش ماسك سيليكوني
 ماسك ذغالي هدي بيوتي
ماسك طلا كاريته
اسكراب دغالي صورت و بدن كاريته
اسكراب صورت و بدن قهوه كاريته
اسكراب صورت و بدن توت فرنگي كاريته
اسكراب صورت و بدن كلاژن كاريته
اسكراب صورت و بدن خيار كاريته
ليپ گلاس حرارتي سانديسي
كرم گونه گذار مرواريد
روغن موي آرگان تقويت كننده بيوآكوا
ماسك زير چشم خاويار ايچون بيوتي
كرم ضد آفتاب فتودرم اسپات بايودرما
كرم دور چشم كيووي
سفيدكننده دندان ايچون بيوتي
استيك ماسك جادويي مديان
كرم ضد آفتاب الارو
دستمال مرطوب ميكاپ رز
كرم سفيد كننده ووكس
فيس براش دستي هولوگرامي
كرم سفيد كننده نقاط حساس بدن آيچون بيوتي
$(document).ready(function() { $('#rate_p353692').rating('rate.php?pid=353692', {maxvalue:5, curvalue:0}); });
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۰۳:۵۰ ] [ سردساز ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی