سردساز
سردساز

خريد روغن مو مناسب براي انواع مو

روغن مو

مو، يكي از مهم‌ترين عوامل تاثيرگذار بر روي زيبايي انسان است. كسي را در اين دنيا پيدا نمي‌كنيد كه به فكر زيبايي خود نباشد و به سلامت موهاي خود اهميت ندهد. اين مسئله براي تمامي افراد، خصوصا دختران و پسران جوان بسيار مهم است. براي سلامتي موهاي خود بايد بيماري‌ها و مشكلات مربوط به آن را شناسايي كنيد و با استفاده از راهكارهاي موجود به فكر درمان آن باشيد.  يكي از بهترين راهكارها براي حفظ سلامت و شادابي مو، استفاده از روغن مو است. روغن مو از خشكي بيش‌ از حد موها جلوگيري كرده و مانع از بروز آسيب‌هاي ناشي از آن، مانند شكنندگي مو، موخوره، وز شدن و … مي‌شود. در واقع روغن مو چربي موردنياز براي زيبايي موها را تامين مي‌كند و باعث تقويت و افزايش رشد آن‌ها مي‌گردد. در اين مطلب به معرفي انواع روغن مو پرداخته و اطلاعاتي در مورد هريك از آن‌ها در اختيارتان قرار مي‎دهيم.

روغن موي آرگان

روغن مو آرگان، يكي از بهترين گزينه‌ها براي حفظ سلامت و شادابي پوست است. روغن موي آرگان از يك ميوه به همين نام گرفته مي‌شود. اين ميوه داراي ويتامين اي و اسيدهاي چرب بوده و خواص بسياري براي مو دارد. روغن آرگان علاوه بر حفظ زيبايي مو و تقويت آن، به عنوان نرم‌كننده نيز عمل كرده و شانه زدن موها را آسان مي‎كند. از ديگر خواص روغن موي آرگان مي‌توان به درمان خشكي و شوره سر، درمان ريزش مو و محافظت از مو در برابر حرارت اشاره كرد.

روغن مو

روغن موي بادام

روغن موي بادام از ديگر روغن‌هاي مفيد براي موي انسان است. اين روغن براي پوست و موي خشك پيشنهاد مي‏شود و تاثير بسياري زيادي بر روي سلامت موها و تقويت آن دارد. روغن موي بادام سرشار از ويتامين اي و دي بوده و موادي چون كلسيم، منيزيم و چربي را نيز در خود دارد. از اين رو، خواص فوق‌العاده‌اي داشته و بسياري از مواد مغذي موردنياز پوست و موي سر را تامين مي‎كنند.  اين روغن در دو نوع تلخ و شيرين توليد مي‌شود. از نوع تلخ آن براي مو و از نوع شيرين، براي پوست استفاده مي‏گردد. روغن بادام موها را صاف­، نرم و براق مي‌كند و براي رشد سريع مو نيز توصيه مي‎گردد.

روغن براق كننده مو‌

براق بودن مو يكي از مهم‌ترين گزينه‌هاي زيبايي مو است. موي انسان گاهي اوقات به دلايلي چون تغذيه نامناسب، مواد شيميايي، آلودگي‌هاي محيط و استفاده مداوم از سشوار و اتو مو، درخشندگي خود را از دست داده و كدر مي‎شود.  دليل اين كدر شدن از دست رفتن رطوبت موهاست. بهترين گزينه براي كنترل رطوبت مو و درخشان كردن آن، استفاده از روغن براق كننده مو‌ است. در بالا دو روغن طبيعي گياهي آرگان و بادام را معرفي كرديم كه هر دوي آن‌ها خاصيت براق‌كنندگي داشتند. علاوه بر اين، مي‌توانيد از روغن‌هاي نارگيل، زيتون، آووكادو و نعناع نيز براي براق كردن موهاي خود استفاده كنيد.

پيشنهاد سايت :چگونه رنگ پوست خود را روشن تر نشان بديم؟

روغن مو براي موي چرب

موهاي چرب به اندازه كافي چربي توليد مي‎كنند. بنابراين، اگر قصد داريد از روغن مو براي تقويت و رشد موهاي خود استفاده كنيد، بايد روغن‌هاي گياهي سبك را براي اين كار انتخاب نماييد. روغن‌هاي نارگيل، كرچك، زيتون، كندش، آرگان، كنجد و جوجوبا از جمله روغن‌هايي هستند كه براي موهاي چرب توصيه مي‌شوند. اين روغن‌ها غدد چربي زير پوست را كنترل كرده و از اين طريق ميزان چربي توليد شده را در حالت نرمال نگه مي‌دارند. مي‌توانيد اين روغن‌ها را با مواد تقويت‌كننده ديگر تركيب كنيد و چربي آن‌ها را تا حدي كاهش دهيد.

روغن مو براي موي خشك

خشكي يكي از رايج‎‌ترين مشكلات مربوط به مو است كه باعث شكنندگي، ريزش مو يا موخوره شده و ظاهر نامناسبي را براي فرد ايجاد مي‌كند. شما مي‌توانيد از انواع روغن مو براي موي خشك استفاده كنيد و هيچ محدوديتي در اين زمينه نداريد. براي اين كار كافيست مقداري روغن را بر روي كف دستتان بماليد و آن را به آرامي بر روي موهاي خود بكشيد. چند ساعت صبر كنيد تا مواد مغذي موجود در روغن كاملا جذب مو شود. سپس موها را با يك شامپوي ملايم بشوييد. دقت داشته باشيد كه براي درمان خشكي مو بايد اين كار را به طور منظم انجام دهيد تا نتيجه موردنظر را دريافت كنيد.

روغن صاف كننده مو

از ديگر خواص روغن مو مي‌توان به خاصيت صاف‌كنندگي آن‌ها اشاره كرد. امروزه روش‌هاي مختلفي براي صاف كردن مو وجود دارد. برخي از اين روش‌ها مانند استفاده از اتو مو، موقتي هستند و برخي ديگر به صورت نيمه دائمي و دائمي اين كار را انجام مي‌دهند. كراتينه كردن مو يكي از محبوب‌ترين روش‌هاي صاف كردن مو است كه با استفاده از مواد شيميايي انجام مي‌شود.  اگر مي‌خواهيد بدون آسيب رساندن، موهاي خود را صاف كنيد، بهتر است از روغن‌هاي طبيعي براي انجام اين كار استفاده نماييد. روغن‌هاي سرشار از ويتامين بي، مانند روغن زيتون، نارگيل، آفتاب‌گردان و جوجوبا از جمله روغن‌هاي صاف كننده مو هستند كه براي از بين بردن وزي موها مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

 

پيشنهاد سايت :اسكراب چيست و چگونه بايد آن را انجام داد؟

روغن ضد وز مو

وزي مو يكي از مشكلات مربوط به مو است كه باعث از بين رفتن زيبايي آن مي‌شود. وز شدن مو به دليل عدم رسيدگي به مو و مراقبت نادرست از آن ايجاد مي‌شود. مهم‌ترين دليل وز شدن مو، خشكي دائمي آن مي‌باشد. براي رفع اين مشكل بايد رطوبت موردنياز را به موهاي خود برسانيد. نياز نيست هزينه‌ زيادي بابت اين كار بپردازيد يا از مواد شيميايي گران استفاده نماييد. شما مي‌توانيد به سادگي و با استفاده از روغن‌هاي طبيعي گياهي اين كار را انجام دهيد و خشكي مو را درمان كنيد. همان‌طور كه در بالا اشاره كرديم، براي موهاي خشك هيچ محدوديتي نداريد و مي‌توانيد از انواع روغن‌هاي گياهي مفيد براي اين كار استفاده نماييد. 

روغن نرم كننده مو

اگر موهاي گره خورده داريد و به سختي آن‌ها را شانه مي‌كنيد، نگران نباشيد. بهترين گزينه براي نرم كردن موها، روغن آرگان است. روغن آرگان آنتي‌اكسيدان‌هاي موردنياز موي سر را تامين كرده و با بازسازي موهاي آسيب‌ديده، باعث نرمي، لطافت و شادابي آن‌ها مي‌شود.   اسيد‌هاي چرب و ويتامين E موجود در روغن آرگان خشكي موها را برطرف كرده و از گره خوردن آن‌ها جلوگيري مي‏كند. در نتيجه شانه زدن موها بسيار راحت مي‌گردد. علاوه بر روغن آرگان مي‌توانيد از روغن‌هاي ديگري چون روغن رزماري و آووكادو نيز براي نرمي و درخشندگي موهاي خود استفاده كنيد.

 

پيشنهاد سايت : خريد ماسك صورت

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۲۸:۴۴ ] [ سردساز ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی